(1) Reklamację można złożyć drogą elektroniczną na adres sklep@henset.pl lub drogą pocztową na adres: HenSet Monika Kamińska, Czarna 290E, 37-125 Czarna
(2) W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
(3) HenSet rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia, poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
(4) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot należności za towar a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do HenSet – po uprzednim przesłaniu kopii/skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: sklep@henset.pl.
(5) W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu.